En blogg? Jag provar!

Det här är med andra ord en sprillans ny blogg under uppbyggnad. Jag kommer att ändra i designen och lägga till kategorier och inläggsetiketter och annat digitalt pyssel allt eftersom.

Idén är att innehållet sedan ska bestå av tips och trix kring stickning, garn och mönster, och jag kommer säkert inte att hålla inne med mina åsikter om mat och böcker heller.

Givetvis kommer jag att visa foton på mina projekt. Det är ju nästan den största behållningen med att surfa stickbloggar, tycker jag, och då borde jag väl försöka bjuda igen efter bästa förmåga.

Under 2011 hoppas jag dessutom delta i någon strumpsticknings-knit-a-long eller sock-klubb, och då blir det här jag visar upp min del.

Välkommen tillbaka!

4 thoughts on “En blogg? Jag provar!

Kommentera

