Chandanies Sjal.

Ett sätt att bära sjal

Efter en insöad helg är jag klar med både silkesockarna och att klippa tåtarna och sträcka den grå alpacka-sjalen… och som en god stickbloggare bör jag få upp några bilder idag. Sjalen består av en massa smårester av Drops Alpaca, 120g väger den, och jag hade nog forsatt lite längre om inte garnet tagit slut… men egentligen är de små sjalarna de mest lättanvända, så jag är ganska nöjd ändå.

... och ett annat.

Hoppas mottagaren fortfarande vill ha den, hon känner inte till att det blev ljunglila ränder i det grå.

Bakifrånbilder är väldigt svårt att fota på sig själv, jag har försökt en stor del av morgonen faktiskt… men att vänta tills sambon kommer hem är jag för otålig för. Ni får hålla till godo!

Platt på golvet... inte heller lätt.

2 thoughts on “Chandanies Sjal.

Kommentera

