Kort uppdatering om allt annat än stickning.

Defibrillator att använda när bilen drabbas av batteristillestånd

Idag stannar jag i morgonrocken och pillar lite på datorn:

Har hittills kommit mig för att registrera bloggen på Nyligen , Bloglista, Bloglovin , Bloggportalen samt placerat min blogg i Umeåbloggkartan.se
Det sägs att man ska göra sådant om man vill vara seriös i sitt bloggande.

Imorgon planerar jag att testa den nyinköpta mackapären på bilden till vänster, och sen vara tillbaka på banan igen. 🙂

2 thoughts on “Kort uppdatering om allt annat än stickning.

  1. Har bloggat ett par år nu men aldrig registrerat bloggen nånstans annat än på Stickamera-sidan! Visste inte att man kunde registrera sig nån annan stans! Och visst heter det stuckit säger jag, en från mellanbygden! Men det kan nog vara så att det är väldigt västerbottniskt!

Kommentera

