Sol ute, sol inne, sol i… stickning!

Blekt fotografi av (pocketbok av) Dalai Lama nedkörd i strumpskaften...

Jo, jag stickar på mina Sunshine Socks också… ibland… när jag inte drömmer om årets balkongdjungel, frösurfar, och geggar med jordpåsar.
Mönstret är jättelogiskt, när man väl fått till början på flätorna så behöver man inte titta i mönstret mer och själva flätandet går att göra utan hjälpsticka så det går relativt fort när jag väl stickar.🙂

One thought on “Sol ute, sol inne, sol i… stickning!

  1. Fin färg på vantarna! =)
    Jag har inte hunnit testa servisen ännu men ska göra det till helgen! =)
    Ser att det spirar bland dina frön, har inte kommit så långt ännu men ska! =)
    Ha en fin vecka!
    Kram Elenor

Kommentera

